In februari jongtsleden maakte het bestuur van Stichting Topvolleybal Veenendaal een succcesvolle doorstart. Met hulp van Martijn Kabbes, die met zijn Sportmarketingbureau MK Sponsormatch een nieuw commercieel beleidsplan opstelde en een nieuwe opzet lanceerde voor de businessclub, groeide het vertrouwen om de sportieve ambities een mooi vervolg te kunnen geven.
De businessclub zal gaan opereren onder de naam ‘Set-Up’. Deze verwijst naar de volleybalterm waarbij de spelverdeler een bal opzet zodat de aanvallers het punt kunnen maken. Haar doelstelling is drieledig: het bevorderen van sportieve prestaties, het ontwikkelen van een commercieel platform voor bedrijven en het tonen van hun maatschappelijke betrokkenheid. Voor haar leden wil de businessclub fungeren als set-up naar nieuwe zakelijke relaties en het vergroten van haar exposure.
Bijzonder is dat 50 euro van elk lidmaatschap zal worden geinvesteerd in de jeugdopleiding van volleybalvereniging VCV met als doel om de doorstroming naar de top te stimuleren.
Naast de vertrouwde leden van de businessclub verlengden onlangs ook BROEKHUIS en HZW Accountants hun lidmaatschap. Nieuw zijn dit jaar TOYOTA gebr. van Gent, CIMAR electronics, VAN EGDOM Verzekeringen en XL lease. Stichting Topvolleybal Veenendaal verwelkomt deze bedrijven hartelijk en hoopt dat het onstane enthousiasme zich verder zal uitbreiden.
Prins/VCV speelt haar eerste thuiswedstrijd op donderdagavond 18 oktober Tegen reflex uit Kampen om 19.30u in Sporthal West. Toegang is gratis. Klik hier voor meer informatie.